Ustanoviteljica omenjenega inštituta Shelley Schwartz je povedala, da je Donatelli izjemno hvaležna za njeno podporo in sodelovanje. Dejstvo, da je svoj obraz posodila kampanji, bo, je prepričana Schwartzova, olajšalo doseganje ciljev inštituta.
Kampanja v Italiji, Veliki Britaniji in Nemčiji
Versacejeva je izjavila, da se počuti počaščeno, da lahko podpira ta namen, saj meni, da je pomembno odstraniti tančico nevednosti in strahu s te bolezni. S svojim prijateljem, slavnim fotografom Mariem Testinom, se je dogovorila, da bo posnel črno-bele fotografije v nekem londonskem studiu, saj meni, da bodo podobe namenu kampanje dale večjo težo.
Kampanja se bo pojavljala v vodilnih tiskanih medijih v Italiji, Veliki Britaniji in Nemčiji, saj inštitut želi dvigniti stopnjo zavedanja v teh državah. Kampanja, ki bo najdaljša do zdaj, bo potekala od tega decembra do julija prihodnje leto.
Dobrodelni dogodki hiše Versace
Za proslavo začetka kampanje bo podjetje Versace gostilo različne dobrodelne dogodke, prvi bo v njihovi londonski trgovini 13. decembra, dva dni kasneje pa še v Rimu. Določen odstotek prihodka od prodaje pa bodo namenili omenjenemu inštitutu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje