Med prvimi so se na razgreti Floridi predstavile manekenke, ki so predstavljale kopalke za sezono 2011 podjetja Beach Bunny, za katerega so se nedavno fotoaparatom nastavile tudi razvpite ameriške sestre Kardashian.
"Za nekaj dni smo postali žarišče čutnosti in spolne privlačnosti, Miami Beach pa je tudi sicer zame prestolnica kopalne mode," je dejal Rolando Aedo, predstavnik za trženje mesta Miami. Štiridnevni modni spektakel, ki vsako leto velja za najpomembnejši dogodek v svetu kopalne mode, poteka v Miami Beach Convencion Centru. Na njem se bo predstavilo 350 podjetij z 2.000 modnimi linijami, ki jih bodo ženske (pa tudi moški) nosili prihodnje poletje, če bodo želeli stopati v korak z modo.
Modna industrija kopalk, v kateri se vsako leto obrne 4,5 milijarde dolarjev, se je v ZDA kljub recesiji ohranila na zeleni veji in sodi med tri najuspešnejše modne veje, ob izdelavi oblekic in usnjenih dodatkov. V zadnjem letu dni je prodaja kopalk narasla za 2,5 odstotka.
V galeriji si oglejte kolekcijo kopalk za leto 2011 podjetja Beach Bunny.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje