Foto:
Foto:
Kreacija Johna Galliana
S svojimi kosi vedno znova šokira in preseneča. Kaj bo namenil najmlajšim? Foto: EPA

Naslednjih pet let bo podjetje Diesel sodelovalo z Jardins d'Arvron, kjer že skrbijo za proizvodnjo in distribucijo Gallianovih kreacij. Ime kolekcije še ni znano, modni srenji pa naj bi ga predstavili januarja. Porabniki lahko pričakujejo Gallianovo otroško linijo v trgovinah leta 2008.

"Prestižnim znamkam gre na trgu trenutno neverjetno dobro, kar vpliva tudi na trg otroških oblačil," je povedal direktor Diesla Renzo Rossi in dodal: "Galliano ustvarja pravljice za odrasle, samo predstavljamo si lahko, kaj bo naredil za otroke."
Dejavni Galliano širi svojo znamko
John Galliano si je ustvaril ime kot Diorjev oblikovalec, ki ni upošteval nobenih omejitev, sedaj pa ekscentrični Britanec z gibraltarskimi koreninami na najrazličnejše načine bogati lastno znamko. To pomlad je predstavil športno linijo za ženske Galliano, marca je podpisal pogodbo za lasten parfum, ki bo na police prišel naslednjo jesen. V prihodnosti menda načrtuje še usnjene izdelke, očala, nakit, notranjo opremo in moške ter otroške čevlje. Oblikuje tudi oblačila za domače ljubljenčke.

Nova otroška linija je namenjena dečkom in deklicam med 4. in 14. letom. Galliano bo kolekcijo oblikoval, Diesel pa bo poskrbel za izdelovanje in distribucijo. Do zdaj niso razkrili, kakšen dobiček pričakujejo, za začetek bodo prodajali linijo pri 350 prodajalcih po Franciji, VB, Rusiji, ZDA, Japonski in Vzhodni Evropi, nato pa naj bi število prodajalcev naraslo na 550. Diesel sicer že ima dobičkonosno otroško linijo, ki jim letno prinese kakih 68 milijonov evrov.