Karlu je poleg nizkokalorične kokakole k vitki liniji pripomoglo tudi uživanje konjskega mesa in zelenjave, pripravljene na pari. Foto: EPA
Karlu je poleg nizkokalorične kokakole k vitki liniji pripomoglo tudi uživanje konjskega mesa in zelenjave, pripravljene na pari. Foto: EPA

Karlova že skoraj "evangelijska" naklonjenost nizkokalorični kokakoli, ki mu je pomagala, da je leta 2001 shujšal kar za 40 kilogramov, je tako dobila nove razsežnosti. Karlova značilna silhueta (ki jo dopolnjujejo črna obleka, beli ovratnik in nepogrešljivi čop) bo naslikana na omejenem številu steklenic lahke kokakole. "Diete sem se lotil zaradi povsem vsakdanjih razlogov," je oblikovalec razlagal, ko je njegova izguba kilogramov začela polniti naslovnice revij. "Mislim, da je moda najbolj zdrava motivacija, da izgubiš kilograme," je še povedal takrat Karl.

Cena? 47 evrov.
Omejeno izdajo, ki se bo ponašala tudi s cenjenim podpisom oblikovalca, bodo prodajali le v najbolj priznanih pariških prodajalnah. Cena edinstvene steklenice bo znašala 47 evrov. Kupec jo bo dobil v posebno izdelani škatli z ujemajočim se odpiračem.

Lagerfeld ni ničesar prepustil naključju in tako poskrbel še za oglas ter k sodelovanju povabil svoja najbolj priljubljena manekena Coco Rocho in Baptista Giabiconija (ki ga je širša javnost lahko spoznala v francoski najstniški nadaljevanki Življenje pred nami - La Vie devant nous).