Ana in David - obraza, ki se zelo dobro prodajata. Foto: EPA
Ana in David - obraza, ki se zelo dobro prodajata. Foto: EPA

Nemško podjetje s športno opremo je posnelo dve različici spota za kampanjo The Streets Where Originality Lives, v katerih se zvrsti obilica znanih imen, ki pa si sledijo tako hitro, da je skoraj nemogoče vse prepoznati.

V enominutnem oglasu se tako poleg srbske teniške igralke - in, zanimivo, njenega nekdanjega fanta Fernanda Verdasca - pojavijo tudi trenutno poškodovani nogometni zvezdnik David Beckham, raper Snoop Dogg v rokah vrti mikrofon, član britanske zasedbe Noel Gallagher pa se je prelevil v uličnega glasbenika.

Beckham in Snoop Dogg sta sicer že pred dvema mesecama združila moči in se pred televizijsko kamero oblekla v Adidasove proizvode.

Med več sto statistov pa so se v drugi, daljši različici, v kateri "kraljujejo" ženske, pomešale tudi pevka r'n'b-ja Ciara, korejska pevka Lee Hyori, ameriška igralka Adrienne Bailon, britanski supermodel Agyness Deyn, nemška pevka Cassandra Steen in druge.

Anina zvestoba ni poceni
Ana Ivanović
je sicer pred kratkim podpisala pogodbo, s katero se je obvezala, da bo Adidasove obleke na teniškem igrišču nosila do konca kariere. "Zelo sem ponosna, ker bom vedno nosila Adidas, saj mi je to podjetje v preteklih letih zelo pomagalo tudi zunaj igrišč," je dejala Srbkinja, ki naj bi za "zvestobo do groba" v žep pospravila najmanj 3,5 milijona dolarjev na leto, in to ne glede na rezultate, ki jih bo dosegala. Če pa bo (znova) blestela tudi z loparjem v roki, se ta znesek lahko dvigne do 12 milijonov dolarjev.

Krajši, "mešani" oglas

"Ženski" oglas