Levis je ena največjih svetovnih znamk. Foto: Levis
Levis je ena največjih svetovnih znamk. Foto: Levis
Gumb iz kokosove lupine
Gumbi so narejeni iz kokosove lupine.

Naraščujoče povpraševanje po etičnih oblačilih in okoljevarstvena zavest sta velik izziv za velika podjetja, čeprav danes še ne obstaja omembe vredna ponudba ekooblačil, ki bi zbudila pozornost mlajših in bolj trendovskih kupcev.

Po sledeh 570 in 506
Pri Levi'su so zdaj predstavili kavbojke, zasnovane na njihovih popularnih linijah 570 za ženske in 506 za moške. Edina razlika je, da je novi izdelek v celoti narejen iz organskih materialov, cena za par pa naj bi bila približno 80 funtov.

Ameriški izdelovalec jeansa je za blago uporabil 100-odstotni organski bombaž, gumb pa je iz biorazgradljive kokosove lupine. In še najpomembnejši del: Levi's je za barvo uporabil naravne sestavine, med njimi mimozin cvet, krompirjev škrob in marseillsko milo. Etiketa je iz recikliranega kartona, kar pa za Levi's tako ali tako ni kakšna revolucionarna sprememba.

Ekologi le redki

Zelene kavbojke izdelujejo v Levi'sovi madžarski tovarni s posebnimi stroji, ki ustrezajo bio postopku. Med podjetji jeansa, ki tudi izdelujejo organske kavbojke, so še Loomstate, Tesco in Katharine Hamnett.

Sprva bo Levi's izdelal 30.000 parov zelenih kavbojk za prodajo po izbranih trgovinah v Evropi, naslednjo zimo pa si podjetje želi razširiti svojo ekološko kolekcijo in jo še posodobiti.