Modna hiša, katere umetniški direktor je že nekaj let Marc Jacobs, slovi po svojih usnjenih torbicah in potovalnih torbah, kolekcijah oblačil pret-a-porte, nakitu in modnih dodatkih.
Pri Louisu Vuittonu, paradnem konju modne skupine LVHM, so povedali, da četrtino vsega svojega blaga prodajo v Evropi, drugo četrtino v ZDA, skoraj polovico pa na Kitajskem.
Prav zaradi tega presenetljivega podatka se vodilni pri Vuittonu vedno bolj ozirajo na azijski trg, zlasti na Kitajsko. V tej azijski velesili imajo že 13 butikov, svojo prodajalno v Šanghaju so že trikrat prenovili in povečali, v Pekingu pa bodo konec leta odprli že drugo prodajalno.
Marc Jacobs je pred tednom dni v New Yorku že tretjič zapored dobil nagrado, modnega oskarja, za najboljšega oblikovalca modnih dodatkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje