Usnjene potovalne torbe so eden Vuittonovih prodajnih adutov. Foto: epa
Usnjene potovalne torbe so eden Vuittonovih prodajnih adutov. Foto: epa
Marc Jacobs za modno hišo Louis Vuitton. Foto: epa

Modna hiša, katere umetniški direktor je že nekaj let Marc Jacobs, slovi po svojih usnjenih torbicah in potovalnih torbah, kolekcijah oblačil pret-a-porte, nakitu in modnih dodatkih.

Pri Louisu Vuittonu, paradnem konju modne skupine LVHM, so povedali, da četrtino vsega svojega blaga prodajo v Evropi, drugo četrtino v ZDA, skoraj polovico pa na Kitajskem.

Prav zaradi tega presenetljivega podatka se vodilni pri Vuittonu vedno bolj ozirajo na azijski trg, zlasti na Kitajsko. V tej azijski velesili imajo že 13 butikov, svojo prodajalno v Šanghaju so že trikrat prenovili in povečali, v Pekingu pa bodo konec leta odprli že drugo prodajalno.

Marc Jacobs je pred tednom dni v New Yorku že tretjič zapored dobil nagrado, modnega oskarja, za najboljšega oblikovalca modnih dodatkov.