Madonna (spet) osvaja modni svet, tokrat s svojo najstniško hčerjo Lourdes Mario Ciccone Leon. Foto: EPA
Madonna (spet) osvaja modni svet, tokrat s svojo najstniško hčerjo Lourdes Mario Ciccone Leon. Foto: EPA
Nekaj skic oblačil, ki na police ameriške verige trgovin Macy's prihajajo avgusta, je že na ogled. Foto: Macy's

Linija Material Girl je dobila ime po Madonnini uspešnici iz leta 1984. Med kosi oblačil v kolekciji in tistimi, ki jih je v 80. nosila popdiva, je kar nekaj podobnosti: tu so zelo kratka krila, stezniki in bujen nakit ...

A tokrat je bila vir navdiha Lourdes, bolj znana pod vzdevkom Lola, Madonnina hči iz razmerja s trenerjem fitnesa Carlosom Leonom. Madonna je v izjavi za javnost o sodelovanju s hčerjo povedala, da ji je všeč Lolin način oblačenja in da je ta linija "vsekakor odraz hčerinega okusa".

V liniji Material Girl bodo na voljo oblačila, obutev, nakit in torbice, cene pa bodo zelo dostopne, do 35 evrov. V prvi kolekciji se mešajo "trši" in "mehkejši" elementi, na primer krilo v obliki baletnega tutuja, kombinirano z vojaškimi čevlji, ali pa prevelik zgornji del trenirke v kombinaciji z minikrilom s cvetličnim vzorcem, so pri hiši Macy's zapisali v sporočilu za javnost.

Madonna z novim modnim podjetjem
Popzvezdnica je skupaj s svojim menedžerjem Guyem Osearyjem ustanovila podjetje MG Icon, ki naj bi se osredotočalo na prihodnje modne projekte, tudi sončna očala. MG (Madonna in Guy - a ne Guy Ritchie!) ima v lasti 50 odstotkov znamke Material Girl, lastništvo si deli s podjetjem Iconix.

To seveda ni Madonnin prvi izlet v modne vode. Leta 2007 je za švedskega velikana H & M ustvarila linijo M by Madonna, že dolgo pa sodeluje tudi z italijanskim modnim dvojcem Dolce & Gabbana. V njuni oglaševalski kampanji je nastopila v vlogi sicilijanske gospodinje, nazadnje pa so skupaj oblikovali linijo sončnih očal.

Iz verige Macy's so sporočili, da je ciljni trg za linijo Material Girl dekleta, stara od 13 do 24 let, ki so "spontana in neustrašna, nanje pa vplivajo njihov okus za glasbo, ples in Hollywood". Modni poznavalci ugotavljajo, da linija ne ponuja nič zelo novega, je pa morda preveč zrela za ciljno populacijo.