Stellina otroška kolekcija za ameriško modno znamko Gap. Foto: Gap
Stellina otroška kolekcija za ameriško modno znamko Gap. Foto: Gap

Tematske "Meat Free Monday" (brezmesni ponedeljki, op. a.) majice, ki bodo na voljo v zgolj določenih londonskih trgovinah, so del njene druge zbirke za Gap Kids.
"Pri MFM-u (Meat Free Monday) gre za to, da vsi prevzamemo nadzor nad okoljem, v katerem živimo - zaradi naših otrok in generacij, ki prihajajo za nami," je povedala stroga vegetarijanka.
"Če jeste meso ali ne, ste lahko del odločitve, da postavimo omejitve mesni industriji, ki uničuje vire našega planeta."

Spremembe v modnem svetu
MFM je Stella ustanovila skupaj s svojo sestro Mary, fotografinjo, in svojim očetom, legendarnim Beatlom Paulom McCartneyjem. Cilj organizacije je opozoriti na negativni vpliv mesne industrije in porabe na podnebne spremembe.
McCartneyjeva je dejala, da je zadovoljna, da modni svet končno sprejema etične prakse, za katere si sama prizadeva že vrsto let. "Upam, da nam bodo vsi sledili, a tudi sama se še učim, zato se moja znamka stalno spreminja. Mislim, da je okoljevarstvena/etična komponenta nujen del moderne znamke oblačil - moraš se odzivati na okolje, v katerem živimo, kot tudi na industrijo, katere del si."

Na majicah iz organskega bombaža je natisnjen superjunak za fantke in Stellin prepoznavni leopard za deklice.