Podpredsednik Adidasa za področje Evrope, Srednjega vzhoda in Afrike Roland Auschel je povedal, da imajo Elizejske poljane za podjetje velik pomen, saj gre za najslavnejšo nakupovalno ulico na svetu, hkrati pa so tam Francozi praznovali zmago na svetovnem prvenstvu v nogometu leta 1998.
Francoska veja Adidasa je uspešnejša od tiste na domačem nemškem trgu, obvladovali naj bi kar 14 odstotkov francoskega trga športnih oblačil, Nike pa jim je za petami z 11,8 odstotka. Glavni gonilni sili francoskega uspeha naj bi bila športna oblačila za ženske in nogomet, zato je drugo nadstropje omenjene trgovine popolnoma posvečeno nežnejšemu spolu, na njem pa čez 250 kvadratnih metrov oblačilom, ki jih za Adidas oblikuje Stella McCartney.
Pri Adidasu pričakujejo v ogromni trgovini do konca leta kar 150.000 obiskovalcev, od tega naj bi bilo kar 70 odstotkov turistov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje