Tokrat je svoje zamisli delil z ustvarjalci znamke The Kooples in z njimi ustvaril linijo oblačil, nato pa stopil še pred objektiv v vlogi obraza kampanje. Družbo mu v oglasih dela "občasna" spremljevalka, manekenka romunskih korenin Irina Lazareanu.
Doherty, ki ga britanski tabloidi vestno spremljajo že od njegovega burnega razmerja s supermanekenko Kate Moss in zaradi rednih škandalov, povezanih z mamili, bi moral kolekcijo za The Kooples zasnovati že za jesensko-zimsko sezono 2011, a so nato sodelovanje prestavili na letošnjo pomlad, ker je moral vmes Peter (nekoč tudi v javnosti znan kot Pete) za pol leta v zapor zaradi posedovanja in uživanja kokaina.
"Delo s Petom velika dogodivščina"
Ob njegovi aretaciji sta ustanovitelja znamke The Kooples, brata Elicha, diplomatsko izjavila: "Delo s Petom Dohertyjem je velika dogodivščina. Je strasten in ustvarjalen umetnik, a ustvarjalnost lahko včasih pripelje do zapletov."
Kolekcija (po za The Kooples značilno ne ravno do denarnice prijaznih cenah) je zdaj vendarle v trgovinah, vključuje kose za oba spola, navdihuje pa jo dandijevski življenjski slog britanskih subkultur, predvsem "suedeheadov" in "modov" iz 60. let. V celoti si jo oglejte tukaj.
Doherty je tudi sicer znan po izvirnem slogu oblačenja, še posebej pri srcu so mu vintiž kosi, pogosto nosi tridelne obleke in se le redko loči od klobukov. Leta 2006 je sodeloval že s kultno manchestrsko znamko Gio-Goi, katere obrazi so bili med drugim tudi člani zasedb Oasis in New Order. Bil pa je tudi "muza" nekdanjega kreativnega vodje znamke Dior Homme Hedija Slimana, ki bo zdaj prevzel krmilo pri hiši Yves Saint Laurent.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje