Posnela je serijo pisanih fotografij, na vseh so v ospredju torbice in nakit, saj gre za posnetke iz oglaševalske kampanje za modne dodatke, Lola pa svoj pečat pusti še z rdečimi salonarji, črtastimi dokolenkami, rožnatim topom, kratkim črnim kostimom ...
Gre za poustvaritev živahnih Jacobsovih kampanj iz 90. let.
Kot so sporočili iz modne hiše, je kampanjo navdihnil "eklektičen in individualen pristop k osebnemu slogu". Tudi Lolin je podoben, čeprav 24-letna pevka in model rada ohranja svojo zasebnost – javni profil na Instagramu je tako odprla šele januarja letos.
Družinske modne vode
Odločitev za sodelovanje z omenjeno modno znamko pa ima že daljšo zgodovino, saj je bila Jacobsova dolgoletna muza in tudi osebna prijateljica prav njena mati. Leta 2008 je Jacobs, ki je bil takrat še kreativni direktor pri Louisu Vuittonu, Madonno označil za "ultimativno umetnico".
To sicer ni bil prvi Lolin skok v modne vode – leta 2019 je debitirala v oglas za Miu Miu, nato pa oblekla še Jean-Paul Gaultiera ter posnela video za Stello McCartney in Adidas.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje