Danes 35-letna milijarderka je modno linijo spodnjega perila, ki ga je poimenovala Savage X Fenty (Fenty je njen priimek), ustanovila leta 2018. Tako kot kozmetična linija predtem je tudi znamka modnega perila doživela takojšnji uspeh, veliko hvale pa je požela tudi med modnimi kritiki, ki so v en glas hvalili Rihannin smisel za modo, predvsem pa to, da je s svojo linijo modnega perila poskrbela za najrazličnejše postave in vse kožne odtenke.
Poleg ugleda v modnem svetu pa je modna znamka konkretno povečala Rihannino premoženje, ki po oceni revije Forbes znaša okoli 1,4 milijarde ameriških dolarjev. V nekaj letih je Rihanna linijo razširila s spodnjega perila tudi na pižame in udobna oblačila.
Pet let je Rihanna družbo vodila sama (čeprav je vanjo precej vložil tudi francoski konglomerat LVMH oz. eden od finančnih skladov pod njegovim okriljem), zdaj pa vajeti prepušča Hillary Super, nekdanji predsednici uprave ameriške skupine Anthropologie Group, ki prodaja vse od izdelkov za dom do oblačil in kozmetike, je prvi poročal Vogue Business.
Pozneje so v družbi potrdili menjavo na čelu podjetja – Super položaj prevzema že v ponedeljek –, ob tem pa zagotovili, da barbadoška zvezdnica ostaja ključen obraz družbe, le da se bo posvečala smernicam in razvoju, ne pa toliko vsakodnevnemu vodenju.
Po navedbah Forbesa je sicer prodaja izdelkov modne znamke Savage X Fenty zadnja leta v upadu, kar naj bi bil tudi povod za zamik načrtov o širitvi znamke tudi na športna oblačila, kar je družba napovedovala že za leto 2021. Je pa precej več uspeha v zadnjem času doživela njena kozmetična linija Fenty Skin, dobro pa kaže tudi liniji modnih dodatkov, poroča Vogue Business.
Kot je znano, je glasbenica trenutno v zadnjem trimesečju svoje druge nosečnosti – z raperjem ASAP Rockyjem sta prvič postala starša maja lani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje