NJihovo perilo bo kmalu bolj prefinjeno, nič več ne bodo igrali izključno na karto spolne privlačnosti. Foto: Reuters
NJihovo perilo bo kmalu bolj prefinjeno, nič več ne bodo igrali izključno na karto spolne privlačnosti. Foto: Reuters

To je dejala izvršna direktorica podjetja Sharen Turney in opozorila, da so v zadnjih letih pozabili na tradicijo in dediščino podjetja.

"Naše izdelke želim vrniti nazaj in jim spet dati pridih ženstvenosti. Pozabimo že na pretirano zapeljivost za vsako ceno!" Zato se bodo usmerili predvsem v udobno in kakovostno spodnje perilo ter razširili ponudbo pižam.

Prodaja izdelkov Victoria's Secret v zadnjem času pada. Lani so v primerjavi z letom 2006 prodali za dva odstotka manj perila, v letošnjih mesecih so rezultati še slabši.

Podjetje je v San Francoscu leta 1977 ustanovil Američan Roy Raymond, ki mu je bilo nerodno kupovati spodnje perilo za ženo v "običajnih" butikih, zato je želel ustvariti verigo trgovin, v katerih bi bilo moškim udobno.