Tiskovna predstavnica švedske modne hiše Catarina Midby je razložila: "Maldini je čudovit vzornik. Všeč sta nam njegov odnos do življenja in sproščen slog oblačenja, ki je pravzaprav zalo vsakdanji, a tako kul. To kolekcijo usmerjata minimalizem in sproščenost."
38-letni Paolo Maldini bo v vseh državah, kjer ima H & M svoje prodajalne, s plakatov in tiskanih oglasov strmel od oktobra. Kljub 38 letom eden najboljših branilcev vseh časov še vedno teka po zelenicah z italijanskim Milanom, ki mu je zvest že od samega začetka. Letošnja sezona je že njegova 21. pri rdeče-črnih. H & M želi prav z Maldinijem napovedati vrnitev "bolj moške mode za moške."
Bo prepričal moške in ženske?
Fotografije Maldinija v oblačilih H & M so že pripravljene. "Paolova oblačila kar prosijo, da mu jih nekdo strga s telesa. To je pravzaprav tudi kolekcija za ženske, saj bodo začele razmišljati, da bi tudi one nosile jopico kamelje barve," dodajajo pri H & M. Pred fotografskim aparatom je Maldini stal v klasičnih elegantnih oblekah, oblekel pa je tudi debel zimski suknjič z visokim ovratnikom, jopice ter večno kombinacijo temno sivih hlač in bele srajce.
"Uslužbenka" Švedov je tudi Madonna
Dolgoletni kapetan italijanske reprezentance pa ni prvi nogometaš, ki sodeluje s Hennesom & Mauritzem, pred njim so Švedi že uspešno zasnubili Brazilca Cafuja. V kratkem pa se bo začela tudi oglasna kampanja z Madonno, ki je še pred uradnim začetkom slišala že kar nekaj kritik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje