Pod okriljem najprepoznavnejšega sinonima za prestiž, hiše Louis Vuitton, je kreativni direktor Marc Jacobs s svojo kolekcijo za pomlad/poletje 2009 navdušil pariško modno srenjo. Foto: EPA
Pod okriljem najprepoznavnejšega sinonima za prestiž, hiše Louis Vuitton, je kreativni direktor Marc Jacobs s svojo kolekcijo za pomlad/poletje 2009 navdušil pariško modno srenjo. Foto: EPA

Na modni reviji v posebej za hišo Louis Viutton zgrajenem šotoru v muzeju Louvre je iz zvočnikov odmeval hipnotični glas Edith Piaf, po brvi pa so se sprehodile manekenke v kosih, ki jih nikoli (do dobe kreativnega direktorja Jacobsa) ne bi pričakovali v Vuittonovi liniji - od vročih hlačk z logotipi LV do vročih trikojev.

Manekenke z visoko spetimi lasmi, črno obrobljenimi očmi in močno naličenimi obrazi so nosile zapestnice z živalskimi vzorci, velikanske obeske v maorskem slogu in se uspešno spopadle s serijo nepozabnih visokih pet.

Kot vrhunec prihajajoče sezone, ki bo proslavila vrnitev minikril, je Jacobs na modno brv poslal več modelov v krilcih, ki so komaj pokrila spodnje perilo, videz pa poimenoval Petite Princesse Parisienne (Mala pariška princesa).

Kot pravijo poznavalci, je prava genialnost kolekcije v tem, da je Jacobs preobrazil resnobni vpliv hiše Vuitton v "kul" in sodobna oblačila ter ustvaril številne izjemne oprave.

A. K.

Utrinke iz Jacobsove kolekcije za Louis Vuitton si oglejte v fotogaleriji spodaj: