V ZDA si pri Mangu želijo ustvariti prav tako močen tržni položaj kot v Evropi, zato si tam natančno ogledujejo mogoče lokacije za svoje trgovine in že nekaj sezon ustvarjajo napeto pričakovanje o tem, kdaj se bo 1,4 milijarde dolarjev vredna modna skupina iz Barcelona na ameriškem trgu pridružila H & M-u in Zari. Do konca leta naj bi v ZDA odprli 15 trgovin v večjih mestnih območjih. Imenovale se bodo MNG by Mango, velike pa bodo od 1.200 do 2.400 kvadratnih metrov. Za primerjavo: londonska trgovina na Oxford Streetu je velika kar 6.000 kvadratnih metrov.
ZDA: Drugačna kultura nakupovanja
Izbira lokacij je težavna, saj je ameriška nakupovalna kultura drugačna od evropske. Tam več pomenijo nakupovalni centri, v Evropi pa nakupovalne ulice v središčih mest, kjer se največkrat nahajajo trgovine Mango. Zaenkrat še ne vedo, koliko trgovin bodo odprli v ZDA, čakajo na "sporočila trga". Govori se, da naj bi predvidevali okoli 250 novih enot v desetih letih, če bo seveda na voljo dovolj nepremičnin, ki bodo zadoščale visokim standardom.
Mango v ZDA (še) ni dovolj prepoznaven, zato bodo v krogu 15 km od novih trgovin delili svoje slikovne kataloge. Obraz njihove najnovejše oglaševalske kampanje je Milla Jovovich, njene predhodnice v katalogih in oglasih pa so bile Claudia Schiffer, Elizabeth Jagger, Naomi Campbell in veliko drugih znanih lepotic. Po vsem svetu Mango razpošilja 20 milijonov katalogov v 25 jezikih.
Modno skupino Mango so ustanovili leta 1984, po vsem svetu pa imajo skoraj 1.000 trgovin, v zadnjih letih so jih odprli kar sto letno. Največji trg Manga je v domači Španiji, kjer imajo 240 trgovin, najtrši konkurent pa je prav tako španska Zara.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje