Filmska zvezdnica in modna ikona. Foto: Reuters
Filmska zvezdnica in modna ikona. Foto: Reuters
Všeč ji je zamisel o elegantni vadbi in aerobiki. Foto: EPA
Mlada zvezdnica naj bi poosebljala zaposlene ženske z neodvisnim duhom in avtentično osebnostjo. Foto: EPA

Mlada hollywoodska zvezdnica bo za proizvajalca športne opreme oblikovala in predstavljala linijo športnih oblačil in obutve z imenom Scarlett (srce) Rbk. Lepotica je priznala, da nikakor ni športno nadarjena, tovrstno sodelovanje pa je tudi nekaj novega in drugačnega za Reebok. S tem korakom se želijo še bolj približati ženskim porabnicam.

Elegantna vadba tudi za ženske z oblinami
Johanssonova je podpisala triletno pogodbo za neznano vsoto denarja, vpletena pa bo v čisto vse stopnje razvoja, nastajanja in prodaje linije športne opreme. Scarlett se rada ukvarja z jogo in stretchingom, zato bodo najverjetneje delovali v tej smeri. Mladi igralki je všeč zamisel o elegantni vadbi in aerobiki, lahko kar z umetnimi trepalnicami v slogu Olivie Newton John.

Želi si, da bi bil poudarek na izrazito ženskih krojih, saj se zaveda, da obstaja velik družbeni pritisk, kakšen je treba biti - čim bolj vitek. Lepotica, ki slovi ravno po svojih oblinah, meni, da velik del ženskih kompleksov izvira iz tega, da se jih veliko pač ne more spraviti v določene kroje oblačil. Pravi, da namerava oblikovati oblačila za svoje prijateljice, veliko od njih naj bi bilo navadnih deklet z lepimi oblinami in zelo ženskimi postavami.

Pri Reeboku, ki je zdaj del športnega koncerna Adidas, so v preteklih kampanjah že sodelovali z igralkami in raperji, medtem ko se je Adidas "pečal" z raperji in oblikovalcema Stello McCartney in Yohjijem Yamamotom. Seveda sta obe podjetji sodelovali tudi s športniki, skupaj pa na leto prodata za 11 milijard dolarjev športne opreme.

Scarlett - večdimenzionalna ženska
V vodstvu Reeboka menijo, da je Scarlett Johansson primeren obraz za znamko, čeprav ni športnica ali redna obiskovalka telovadnice. Bila naj bi podobna njihovim porabnicam - večdimenzionalna zaposlena ženska z neodvisnim duhom in avtentično osebnostjo.

Izdelki bodo na voljo v uglednejših blagovnicah in butikih v ZDA, Evropi in Aziji. Namenjeni so ženskam med 16. in 35. letom, cene pa naj bi bile podobne cenam drugim športnih linij v teh trgovinah, pri čemer vztraja tudi Johanssonova, ki tudi sama rada kupuje ugodne stvari, še posebej če gre za športne majice.