Hčerki Paula McCartneyja, modni oblikovalki Stelli, je s trdim delom uspelo uresničiti očetove želje. Enajst let po diplomi in pet let po ustanovitvi lastne modne znamke se lahko pohvali z zaslužkom 23 milijonov funtov s prodajo po vsem svetu - samo v domači Veliki Britaniji je zaslužila 7,3 milijona funtov, kar je dvakrat več kot pred letom dni. Že naslednje leto naj bi njeno podjetje doseglo ciljni donos.
Deveta Stellina kolekcija na pariškem tednu mode
Naslednji teden bo Stella, ki je poročena z založnikom, Alisdhairjem Willisom, s katerim imata 18-mesečnega sina Millerja, v Parizu predstavila svojo deveto kolekcijo oblačil. Modna oblikovalka, ki je trenutno v sedmem mesecu druge nosečnosti, je zgradila modni imperij s priznanimi butiki v londonskem Mayfairju ter v New Yorku in Los Angelesu v ZDA. V njih prodajajo luksuzni nakit, očala, modne dodatke in dišavo. Njene obleke med drugimi obožujeta njeni prijateljici Madonna in Gwyneth Paltrow, Stella pa ostaja zvesta svojim načelom in za svoje stvaritve ne uporablja materialov živalskega izvora, njeni čevlji so opremljeni z nalepko "primerno za vegetarijance" - takšna bo tudi kolekcija kozmetike Simply Stella.
McCartneyjeva sodeluje s športno znamko oblačil Adidas, ustvarila pa je tudi kolekcijo oblačil za švedskega oblačilnega velikana H & M in kreditno kartico za banko Coutts. Kar impresivni dosežki za dekle, ki jo je Karl Lagerfeld nekoč obtožil, da je "slavna zaradi očetove glasbe, ne zaradi mode".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje