Sharon Stone je kot Catherine Tramell spominjala na fatalke iz Hitchcockovih filmov. Foto: YouTube
Sharon Stone je kot Catherine Tramell spominjala na fatalke iz Hitchcockovih filmov. Foto: YouTube

63-letna igralka je zdaj v eseju za InStyle razkrila, da je bila ona tista, ki je izbrala ikonično belo obleko. "Kostumografinja, Ellen Mirojnick, me je peljala na Rodeo Drive in dejala: Lahko si izbereš, kar koli si želiš za tvoj lik," je zapisala.

Prizor v sobi za zasliševanje je postal eden najbolj ikoničnih filmskih prizorov vseh časov. Foto: IMDB
Prizor v sobi za zasliševanje je postal eden najbolj ikoničnih filmskih prizorov vseh časov. Foto: IMDB

Stone se je napotila naravnost do Hermèsa in si izbrala bel plašč iz kašmirja, ki ga njen lik, fatalka Catherine Tramell, nosi v enem od prvih prizorov.

A za razvpiti prizor zasliševanja se je Stone obrnila na režiserja Paula Verhoevena. "V šali je dejal, ni mi mar, če nosiš puli, lase pa si spneš v figo. In sem rekla – odlično, prav to sem imela v mislih," se spominja zvezdnica.

“Odločili smo se za povsem belo opravo, ker je imel moj lik zelo hitchcockovski pridih. Ampak Ellen je oblikovala obleko tako, da bi lahko sedela v njej kot moški, če bi bil na zaslišanju. Tako sem lahko premikala roke in noge, zavzela prostor in izvajala nadzor nad sobo, polno moških."

Čeprav je Mirojnick obleko oblikovala skupaj s Stonovo, igralka ni menila, da bo obleka dovolj odmevna. "Film je bil triler in smo ustavljali akcijo, da bi me gledali, kako mirno sedim na stolu, zato se mi je zdelo, da ne bo nikomur zares mar."

A se je motila – čeprav so bili gledalci bolj kot z obleko zaposleni s tistim, kar je bilo (oz. ni bilo) pod njo.

Stone je v preteklosti že veliko govorila o tem, kako je morala za prizor sleči spodnjice, čemur je sicer oporekal Verhoeven, ki je dejal, da se "njen spomin močno drastično razlikuje od njegovega".

Obleka nedotaknjena od leta 1992

Kljub temu Sharon pravi, da se je sprijaznila z dotičnim trenutkom v pop kulturni zgodovini in da je celo obdržala vso garderobo iz filma.

“V pogodbo sem dala zapisati, da lahko obdržim vsa oblačila,” je dejala. “Ljudje so mislili, da sem nora, ampak resnica je, da nisem bila ravno veliko plačana v primerjavi s svojim soigralcem – zaslužila sem 500.000 dolarjev, Michael (Douglas) pa 14 milijonov. Tako je bilo to, da sem obdržala kostume, res pametno."

Omenjena bela oblekica sicer ostaja v omari, v isti vreči, nedotaknjena od zadnjega dne snemanja pred skoraj 30 leti. “Na snemanju so mi jo zapeli v vrečo iz blaga in od takrat je nisem odprla. Pokvarila sem zadrgo, tako da je v bistvu hermetično zapečatena kot umetniško delo v neki zelo 'kul' časovni kapsuli,” je še dodala.