Sporna je predvsem uporaba rožic, za njihovo zamenjavo z zastavo pa se je zavzel tudi zunanji minister Dimitrij Rupel. Foto: RTV SLO
Sporna je predvsem uporaba rožic, za njihovo zamenjavo z zastavo pa se je zavzel tudi zunanji minister Dimitrij Rupel. Foto: RTV SLO

Oglas se bo začel vrteti šele po tem, ko bomo dosegli konsenz z vsemi vpletenimi. Najverjetneje se bo to zgodilo 8., 9. ali 10. maja.

Majda Rozina Dolenc
Insert iz oglasa, ki bo Slovenijo predstavljal na CNN-u
Oglas so na STO-ju pripravili izključno iz arhivskih posnetkov. Foto: RTV SLO

V oglasu naj bi STO uporabil slab zaščitni znak, saj naj bi bile rožice že zastarele. Oglas bodo tako popravili in rožice nadomestili s slovensko zastavo, še vedno pa naj ne bi šlo za politično oglaševanje Slovenije, temveč za njeno čim bolj usklajeno predstavljanje v tujih medijih.

Direktor direktorata za turizem na ministrstvu za gospodarstvo Marjan Hribar je zamenjavo rožic z zastavo utemeljil z besedami, da potencialni evropski turisti še nimajo izoblikovane podobe Slovenije kot turistične destinacije. Ker je omenjeni oglas začetek akcije promoviranja Slovenije pa po njegovem mnenju "nima smisla, da bi se z njimi pojavili v začetku akcije, ki bo po predvidevanjih trajala kar daljše obdobje, vsekakor pa več kot eno leto."

Tudi nov slogan
Oglas, ki predstavlja Slovenijo, je bil deležen kritik, ker naj bi vključeval slabo geslo z negativno konotacijo v angleškem jeziku. Del gesla "Slovenia. Your perfect getaway.", ki bi ga lahko prevedli v "Slovenija. Popolna za pobeg.", naj bi namreč namigoval na pobeg, na primer iz zapora.

Majda Rozina Dolenc, vodja odnosov z javnostmi in oglaševanja v tujini na Slovenski turistični organizaciji, je pojasnila, da bodo pripravili tudi nov slogan, ki naj bi ga dokončno izbrali najkasneje prihodnji teden.

Dva nova prizivna oglasa
Na televizijski postaji CNN International Europe se bodo tako v najbolj gledanih televizijskih terminih vrteli trije oglasi - enominutni, 30-sekundni in dva 15-sekundna prizivna oglasa. Slednja dva so na STO-ju pripravili prejšnji teden, prvi bo s tematiko Bleda, drugi pa bo predstavljal Plečnikovo Ljubljano, s katerim bo STO opomnil na bližajočo se petdesetletnico smrti arhitekta Jožeta Plečnika.

Vsi popravki oglasov po besedah Majde Rozina Dolenc ne bodo zahtevali dodatnih finančnih sredstev.

Oglas se bo začel vrteti šele po tem, ko bomo dosegli konsenz z vsemi vpletenimi. Najverjetneje se bo to zgodilo 8., 9. ali 10. maja.

Majda Rozina Dolenc