Več 10.000 Estoncev dela v Helsinkih in okolici, zato se tedensko vozijo s trajektom na delo, poleg tega pa cenejši Talin obišče tudi mnogo finskih turistov.
"Helsinki in Talin skupaj sestavljata gospodarsko območje približno 1,5 milijona ljudi. Da bi v polni meri izkoristili potencial območja, bi morale biti prometne povezave med mestoma hitrejše in bolj tekoče, kot so trenutno," so v izjavi sporočile helsinške mestne oblasti.
Predor naj bi čas potovanja med prestolnicama skrajšal na približno vsega pol ure, medtem ko s hitrim trajektom potrebujete uro in pol.
Predor bi bil dolg med 65 in 92 kilometri, povezal pa bi se z Rail Baltica, železniško povezavo med Talinom in Varšavo, ki naj bi bila dokončana leta 2025. Po podatkih lanskega helsinškega poročila bi projekt stal od 9 do 13 milijard evrov, delovati pa bi lahko začel enkrat po letu 2030.
Načelni sporazum o gradnji sta podpisali vladi obeh držav.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje