Pri tem gre za sodelovanje z nizozemskim partnerjem AirFri, Adria Airways pa je ena izmed petih letalskih družb v Evropi, ki se je odločila za uvedbo tovrstnih storitev.
Na tiskovni konferenci, ki je danes v sproščenem vzdušju potekala na Smledniku, je bilo nakazano, da se družba s svojimi storitvami želi kot sopotnik dejavno vključiti v celotno potovalno izkušnjo potnika. In to ne le s prodajno vsebino, ampak vse od navdiha pri izbiri destinacije, prek nakupa letalske vozovnice pa do potovanja samega. Dejstvo je, da se potovanje začne, še predenj stopimo na letalo - z iskanjem idej, kam sploh na pot, z zbiranjem informacij in izkušenj o izbrani destinaciji, njeni dostopnosti ter povezavah.
Potnikom je odslej na njenih letalih na voljo multimedijski kanal, imenovan On-Air Entertainment. Storitev omogoča dostop do uporabnih in zabavnih vsebin, potovalnih nasvetov ter iger za kratkočasenje. Na njem so dostopne informacije o poletu in destinaciji, kamor se leti. Med testiranjem pa je bila še posebej dobro sprejeta možnost virtualnega klepeta z drugimi potniki na letalu. Med poletom je do portala mogoče dostopati prek brezžičnega omrežja z mobilniki ali tabličnimi računalniki. Še vedno pa nista mogoča povezava s svetovnim spletom niti prenos podatkov. Nove storitve so gledano tehnološko eden zahtevnejših projektov Adrie Airways, saj so pri njihovem nastanku sodelovali številni zaposleni z zelo različnih področij.
V sklopu nove znamke so prenovili tudi revijo Adria InFlight Magazine. Večkrat nagrajena revija je v 25 letih svojega izhajanja presegla okvir publikacije letalskega prevoznika. Z zgodbami, ki odražajo slog življenja Slovencev na področjih kulinarike, arhitekture, narave, športa in letalstva, je svoje redno bralstvo našla tudi zunaj letalskih kabin in tako postala eden izmed promotorjev slovenskega turizma. Če so bili do zdaj njeni bralci večinoma poslovni gostje, pa odslej računajo na širši krog. Zgodbe so se digitalizirale in se bodo tedensko osveževale. Bralci bodo imeli dostop do daljših in bolj poglobljenih vsebin, določeni članki pa bodo nadgrajeni tudi z videovsebino. Revija Adria OnAir Magazin tako ne bo na voljo samo v tiskani obliki, temveč tudi na portalu OnAir Entertainment in na spletnem mestu adria.si.
"Ne bomo turistični vodič. Osnovni namen revije je bil in je še predstaviti Adrio Airways kot letalskega prevoznika z vsemi njegovimi značilnostmi: mrežo poletov, novostmi in obvestili za potnike. Obenem pa s privlačnimi članki, z izbrano vsebino in dobrimi fotografijami pritegniti bralce k potepanju po Sloveniji in zunaj nje," je na tiskovni konferenci pojasnila njena urednica Barbara Mihevc Bukovec.
Marjana Grčman
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje