Ob pristanku letala potnikom že tako zastane dih. Če pa vidijo, kakšne "čarovnije" mora izvajati pilot in v kakšnem okolju bo pristal, se kar "prilepijo" na svoje sedeže.
6. april 2009 ob 6.18
Zadnji poseg: 6. april 2009 ob 9.24 Ljubljana - MMC RTV SLO
Tokrat vam predstavljamo najbolj neobičajne pristajalne steze, pri katerih morajo piloti pokazati veliko znanja in spretnosti, da varno in mehko pristanejo na tleh. Nekatere steze so "ukleščene" globoko med hribi, druge so zaradi naravnih razer izjemno kratke, spet pri tretjih je treba tik pred zdajci napraviti oster obrat.
Za letala, ki imajo težo pod 91 ton, mora biti sicer pristajalna steza dolga najmanj 1.800 metrov. Za tista večja, na primer Boeing 747 in 767 in Airbus A310, A330 in A340, mora biti daljša, okoli 2.400 metrov - če je letališče na visoki nadmorski višini, pa še več.
Podlaga na stezah se razlikuje od letališča do letališča. Medtem ko je na večini asfaltna ali betonska, mora ponekod letalo pristati tudi na travi, pesku ali blatu.
Izbor je prirejen po članku revije Travel and Leisure.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje