Germanwings ponuja letalske vozovnice v treh različnih cenovnih razredih: best, smart in basic. Foto: EPA
Germanwings ponuja letalske vozovnice v treh različnih cenovnih razredih: best, smart in basic. Foto: EPA
Lufthansa
Preoblikovanje hčerinske družbe Germanwings je Lufhansin odgovor na največja evropska nizkocenovna prevoznika Ryanair in Easyjet. Foto: EPA

Pri Germanwingsu tako z današnjim dnem začenjajo povsem nov koncept poslovanja - od svoje krovne družbe Lufthansa bodo počasi prevzeli skoraj vse polete na domačih progah.

Najpozneje do konca leta 2014 bodo Lufhansina letala povezovala krajše razdalje le še s frankfurtskega in münchenskega letališča, 20 odstotkov njenih potnikov pa bo potovalo z Germanwingsom, so sporočili iz družbe.

Trije cenovni razredi vozovnic
Da pa bi pri "razvajenih" Lufhansinih potnikih odpravili dvom o nizkocenovnem prevozniku, so se pri Germanwingsu odločili tudi za nove tarifne razrede vozovnic - po novem bodo imeli potniki možnost izbirati med poleti tako po nizkih cenah kot tudi v poslovnem razredu, ki ponujajo različno udobje med poletom.

Prek spleta je že mogoče kupiti letalske vozovnice v treh različnih cenovnih razredih: best, smart in basic. Zadnji je primeren za dosedanje varčne Germanwingsove potnike, saj obrok med poletom ni vključen v ceno, za oddano prtljago pa je treba doplačati. Več ponuja tarifa smart, kjer so v ceno vključeni prigrizki, pijača in prevoz prtljage do 23 kilogramov. Potniki z vozovnico po tarifi best pa so, tako kot v poslovnem razredu, deležni več prostora in vstop v Lufthansine lože.

Pri Germanwingsu, kjer so do zdaj prepeljali osem milijonov potnikov letno, napovedujejo, da se bo po novem ta številka gibala okoli 20 milijonov.

Odgovor na Ryanair in Easyjet
Preoblikovanje hčerinske družbe je Lufhansin odgovor na največja evropska nizkocenovna prevoznika Ryanair in Easyjet - do zdaj je Lufthansa na poletih po Evropi ustvarjala izgubo, saj je bila konkurenca drugih nizkocenovnih prevoznikov namreč prehuda, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Da bi dosegli te cilje, so se pri Lufthansi odločili za temeljito prestrukturiranje leta 1997 ustanovljene hčerinske družbe s sedežem v Kölnu. K obstoječim 38 letalom, kolikor jih je do zdaj premogel Germanwings, so dodali še 53 svojih letal, ki so jih prebarvali v Germanwingsovo značilno robidovo barvo, z natisnjeno črko W, ki ponazarja besedo Wings (krila). Prenovljena flota letal bo Köln in še šest nemških letališč neposredno povezovala s 110 destinacijami po Nemčiji in Evropi.

Po novem bo Germanwings namesto 1.500 zaposloval 2.500 ljudi, v ta namen so že začeli gradnjo še ene poslovne stavbe poleg obstoječe.