Vozilo, ki spominja na minibus, pri vožnji po običajnih cestah vozi na običajnih pnevmatikah. Ko prispe na menjalno postajo, pa se jeklena kolesa spustijo iz spodnjega dela vozila na tir in minibus se preoblikuje v vagon. Kolesa vlaka dvignejo sprednje pnevmatike s tira, medtem ko zadnje ostanejo v stiku, da zagotovijo pogon DMV-ja za premikanje po železnici, piše Reuters.
"DMV lahko doseže domačine kot avtobus in jih pripelje tudi na železnico. Predvsem na podeželju s starajočim se prebivalstvom pričakujemo, da bo to zelo dobra oblika javnega prevoza," je za Reuters povedal Šigeki Miura, izvršni direktor železnic Asa Coast. Dodal je, da če se bo vozilo izkazalo za uspešno, lahko DMV uvedejo tudi druge prevozne linije na Japonskem.
Vozilo, ki po železniških tirih vozi s hitrostjo 60 km/h, na cesti pa lahko doseže 100 km/h, lahko prevaža do 21 potnikov. Sistem DMV, ki so ga razvijali od leta 2002, trenutno vodi japonska obalna železnica Asa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje