Električni avtobus brez voznika bo vozil po dva kilometra dolgi progi. Trenutno jih francoski proizvajalec Navya še testira.
Na začetku leta 2018 bodo avtonomne avtobuse pripeljali na Dunaj, kjer jih bodo testirali in nadgrajevali v resničnem okolju. Leta 2019 nameravajo uvesti redno linijo z avtobusi brez voznika, ki se bodo, tako kot običajni avtobusi, ustavljali na postajah, se držali voznega reda in prevažali potnike, napovedujejo v predstavništvu mesta Dunaj, Eurocommpr.
Preden bodo prvi avtobusi prišli na Dunaj, bo sicer treba najti še nekaj rešitev za boljšo varnost. "Razvijamo rešitve za varno interakcijo med potniki in avtobusi. Avtobus želimo naučiti, kako na cesti zanesljivo prepozna osebe in predmete," je povedal Wolfgang Ponweiser z Avstrijskega inštituta za tehnologijo.
Projekt bo financiralo avstrijsko ministrstvo za promet, izvajalo pa ga bo dunajsko javno podjetje Wiener Linien. Poleg avtonomnih avtobusov na Dunaju načrtujejo tudi prvo podzemno železnico brez voznika, ki naj bi začela obratovati leta 2023.
V projektu z naslovom auto.Bus Seestadt skupaj s francoskim proizvajalcem avtobusov Navya na področju tehnološkega in pravnega razvoja avtonomnih minibusov sodelujejo dunajsko javno podjetje Wiener Linien, Avstrijski inštitut za tehnologijo, Kuratorij za prometno varnost, družba TÜV Austria in Siemens AG Avstrija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje