Emirates ima namreč v lasti 21 superjumbov, ki so morali zaradi pregledov in popravil ostati na tleh vsaj nekaj dni, poroča britanski časnik Financial Times.
Evropska agencija za varnost v letalstvu (EASA) je v začetku leta Airbus najprej pozvala, naj popravijo razpoke na krilih teh največjih potniških letal na svetu, nato pa je EASA ugotovila še, da je treba zamenjati tudi kovice na letalih.
Predsednik družbe Emirates Tim Clark je za Financial Times ocenil, da naj bi dubajska letalska družba zaradi nekajdnevnih prizemljitev letal med januarjem in marcem izgubila 68 milijonov evrov. Dodal je še, da bodo poplačilo omenjene škode terjali od Airbusa.
Odškodnina tudi za druge družbe?
Poleg Emirates bodo škodo zaradi prizemljitve letal utrpele tudi letalske družbe Lufthansa, Quantas, China Southern, Korean Air Lines ter Air France, skupno pa te letalske družbe upravljajo 68 superjumbov.
Airbus je sicer stroške pregledov in popravil celotne flote ocenil na 105 milijonov evrov, v kar pa niso vključeni stroški odškodnine za lastnike letal. Napovedane odškodninske tožbe pri evropskem proizvajalcu letal niso želeli komentirati.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje