Izkoriščanje nič hudega slutečih deklet ali privlačna, nagajiva akcija? Foto: EPA
Izkoriščanje nič hudega slutečih deklet ali privlačna, nagajiva akcija? Foto: EPA

Zakaj? Šlo je za zelo odmevno akcijo španskega modnega podjetja Desigual, ki je na prvi dan zimskih razprodaj ljudi skušal privabiti z nenavadno ponudbo, poimenovano "Pridi napol slečen in si prisluži brezplačno obleko". In ljudje, seveda predvsem mlada dekleta, so prišli in vztrajno čakali, da je trgovina odprla vrata, nato pa se zapodili med obešalnike.

Oblekli so se lahko vsi
Pa ni bilo dovolj le zbrati pogum in priti v spodnjicah, saj si je en brezplačen spodnji del oblačila, torej hlače ali krilo, in en zgornji del, na primer pulover, srajco ali jopico, lahko izbralo le prvih 100 srečnežev, ki so se oblekli v nova oblačila in prihiteli k prodajalki. A verjetno se tudi tisti, ki so ostali praznih rok, domov niso vrnili le v spodnjem perilu, saj se je vodstvo podjetja odločilo, da vsem preostalim ponudi 50-odstotni popust na vse kose.

"Nagce" je bilo danes videti v Desigualovih trgovinah v Barceloni, San Sebastianu in Marbelli, v Madridu pa so tako akcijo izvedli že prejšnji teden, saj prestolnica razprodaje vedno začne teden pred drugimi mesti.

Cilj: biti izviren
Čeprav so nad idejo mnogi starejši zavijali z očmi in jo označili za pretirano, mladim ni bilo mar. V Madrid je prišlo celo nekaj Portugalcev, pogumna druščina, željna novih (ali pa je bil ves čar v tem, da zanje ni bilo treba plačati?) kosov oblek, pa je pred vrati trgovine čakala vse od polnoči.

Modno verigo Desigual, poznano tudi mnogim Slovencem, je leta 1984 ustanovil Švicar Thomas Meyer, sedež pa ima v Barceloni. Vodstvo je bilo nad odzivom navdušeno: "Bilo je odlično. Desigual vedno želi biti edinstven in izviren, zato smo se odločili za drugačno akcijo."