Fotografija je simbolična. Foto: BoBo
Fotografija je simbolična. Foto: BoBo

Ob svetovnem dnevu ozaveščanja o disleksiji in drugih specifičnih učnih težavah v društvu Bravo opozarjajo na potrebe oseb s temi težavami.

Populacija otrok in mladostnikov s specifičnimi učnimi težavami je namreč najbolj številčna v populaciji tistih, ki imajo težave pri učenju in socialnem vključevanju ter posebne potrebe, opozarjajo.

V populaciji šolajoče mladine je približno deset odstotkov otrok in mladostnikov z lažjimi ali izrazitimi specifičnimi učnimi težavami. Letos so se v društvu Bravo odločili, da bodo prisluhnili glasu otrok v zvezi z njihovimi izkušnjami, počutjem in potrebami v procesu vzgoje in izobraževanja.

Sorodna novica "Skrbimo za poglobljeno poznavanje, razvoj in optimizacijo na področju lahkega branja"

Javnost opozarjajo na skrb za kakovost življenja in izobraževanja otrok in mladostnikov s specifičnimi učnimi težavami, kot je disleksija, diskalkulija, dispraksija in druge.

Pri otrocih in mladostnikih s specifičnimi učnimi težavami se zaradi motenj ali razlik v delovanju osrednjega živčnega sistema kljub povprečnim ali nadpovprečnim intelektualnim sposobnostim pojavljajo izrazite težave na področju računanja, branja, pisanja in pravopisa, ki vplivajo na njihovo izobraževalno uspešnost, zaposlitvene možnosti in socialno vključenost.

Razvoj njihovih potencialov in življenjskih priložnosti je pomembno odvisen od stališč, učinkovitosti pomoči in podpore v širši družbi, šoli in doma, še poudarjajo v društvu.

Disleksija in druge specifične učne težave