Za tak korak se je ameriška glasbena založba odločila potem, ko so propadla pogajanja, saj je Warner zahteval večji delež pri dohodkih od obsežnega prometa na najbolj priljubljenem spletnem videoportalu, ki je imel samo v ZDA oktobra več kot 100 milijonov obiskovalcev.
Zahteva WMG-ja pomeni, da bo s portala izginilo na sto tisoče posnetkov glasbenikov omenjene založbe in tudi tistih pesmi, ki spadajo pod enoto Warner/Chapell, pod katero spada veliko glasbenikov, ki sicer niso podpisali za matično založbo.
Warner je bil prva medijska družba, ki je z YouTubom leta 2006 sklenila pogodbo, kmalu nato pa je videoportal kupil spletni velikan Google za 1,65 milijarde dolarjev. Glasbene založbe po navadi dobijo delež prihodkov od oglaševanja, ki ga ustvari portal, in nekaj drobiža za vsak ogledani posnetek, kar pa ob milijonih ogledov vseeno prinese kar nekaj denarja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje