Tolikšna rast kaže, da si je trg osebnih računalnikov, ki je leta 2009 dosegel občutno nižjo rast, opomogel po recesiji, pojasnjujejo v analitski hiši Gartner. Rast pripisujejo zlasti dobri prodaji v poslovnem segmentu, saj podjetja, ki v času krize niso kupovala nove računalniške opreme, zdaj nadomeščajo staro z novo.
Tablični računalniki tekmujejo z osebnim
V zadnjem četrtletju lani se je sicer prodaja v primerjavi z istim obdobjem leto poprej okrepila le za 3,1 odstotka, na 93,5 milijona računalnikov. Analitiki so pričakovali 4,8-odstotno rast.
Prodaja ob prazničnem koncu leta zlasti v ZDA namreč ni bila najboljša. Poleg tega osebne računalnike izrivajo vse bolj priljubljeni tablični računalniki, ki niso vključeni v zgoraj navedene številke.
Hewlett-Packard ohranil vodilni delež
V zadnjem četrtletju lani je vodilni položaj v prodaji osebnih računalnikov ohranil ameriški Hewlett-Packard, ki je zasedel 18,8-odstotni tržni delež. Sledijo mu tajvanski Acer z 12,7-odstotnim deležem, ameriški Dell z 11,6-odstotnim, kitajski Lenovo z 10,1-odstotnim in japonska Toshiba s 5,7-odstotnim deležem.
IDC s podobnimi številkami
Mednarodna analitska hiša IDC, ki uporablja nekoliko drugačno metodologijo, je sicer lansko celoletno prodajo osebnih računalnikov ocenila na 346,2 milijona računalnikov, kar pomeni 13,6-odstotno rast. Prodajo v zadnjem četrtletju pa na 92 milijonov enot in 2,7-odstotno rast.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje