Med prek 2.000 vprašanimi jih kar 22 odstotkov bolj verjame teoriji kreacionizma, po kateri je svet v današnji obliki ustvaril bog, 17 % pa teoriji, da so svet ustvarila inteligentna bitja iz vesolja. Prek 40 % vprašanih je še menilo, da bi bilo treba v šolske programe vključiti tudi omenjeni alternativi priznani evolucijski teoriji.
Nad izsledki so presenečeni v Royal Societyju, ki vlada britanski znanstveni srenji. Še posebej, ker je prav Velika Britanija pred 150 leti svetu dala avtorja evolucijske teorije, Darwina.
Kljub temu so britanski znanstveniki veseli, saj vlogi evolucijske teorije v šolskih programih večina Britancev ne nasprotuje. 69 odstotkov vprašanih je namreč menilo, da šole morajo poučevati evolucijo.
Drugačna so mnenja v Združenih državah Amerike, kjer se posamezniki in organizirane skupine aktivno zavzemajo za izključitev poučevanja evolucije iz državnih šol.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje