Buzz je zmotil tudi združenja za varstvo potrošniških pravic. Foto: Google
Buzz je zmotil tudi združenja za varstvo potrošniških pravic. Foto: Google

Center za elektronsko informacijsko varnost (Epic) se je zato tudi uradno pritožil ameriški zvezni komisiji za trgovino (FTC). Po mnenju združenja Googlovi strokovnjaki, ki so storitev, ki je pretekli torek postala del ponudnika elektronskih poštnih storitev Gmail, že večkrat popravili, niso dobro opravili svojega dela, saj Buzz še vedno krši več ameriških zakonov za varstvo potrošnikov, poleg tega pa je tudi "zavajajoč", poroča BBC.

Kim Nguyen, svetovalka za pravice potrošnikov pri Epicu, je tako za BBC dejala, da ni mogoče primerjati nastavitev zasebnosti uporabnika Twitterja in uporabnika Gmaila, v katerega je vključen Buzz, saj "uporabniki, ki se vpišejo na Twitter točno vedo, kaj to pomeni za njihove pravice, uporabniki Gmaila pa imajo to storitev samo zaradi elektronske pošte" in ne zato, da bi kako drugače komunicirali s svojimi prijatelji.

"Kljub vsem spremembam Buzza, nam Google še vedno ne daje možnosti izbire, da bi ga odstranili," opozarja Nguyenova. Kot je znano, je 9. februarja Google več kot 176 milijonom uporabnikov elektronske pošte Gmail v njihov profil dodal storitev Buzz, ki pa je takoj izzvala pravo poplavo pritožb.

Poleg ameriškega združenja za varstvo potrošnikov o tožbi razmišljajo tudi njihovi kolegi v Kanadi.