Novo orodje bo uporabnikom pomagalo pri odločitvi, kdaj in v kakšni obliki bi bilo najbolje objaviti videoposnetek. Foto: MMC RTV SLO
Novo orodje bo uporabnikom pomagalo pri odločitvi, kdaj in v kakšni obliki bi bilo najbolje objaviti videoposnetek. Foto: MMC RTV SLO

Tisti, ki na Youtube prispevajo videoposnetke, bodo tako lahko prišli do podatkov o ogledih po dnevih in o tem, iz katerih držav prihajajo gledalci.

Novo orodje bo prav prišlo tudi oglaševalcem, ki bodo imeli z njegovo pomočjo na voljo še več podatkov, s katerimi bodo lažje prišli do ciljnega občinstva. Filmski studio, ki bo na Youtube naložil napovednik filma, bo denimo lahko ugotovil, kje je napovednik najbolj priljubljen in bo temu prilagodil oglaševanje filma.

Orodje bo prav prišlo tudi glasbenim skupinam, saj se bodo prek njega lažje odločale, kateri kraj izbrati za koncert.