Platforme družabnih omrežij imajo po mnenju anketiranih - teh je bilo po 500 iz vsake države - možnost aktivirati ljudi za ali proti določenim vprašanjem, s tem pa pripeljati do političnih sprememb. Foto: Reuters
Platforme družabnih omrežij imajo po mnenju anketiranih - teh je bilo po 500 iz vsake države - možnost aktivirati ljudi za ali proti določenim vprašanjem, s tem pa pripeljati do političnih sprememb. Foto: Reuters

Ob tem pa so uporabniki družabnih medijskih platform pogosto zelo nepazljivi glede svoje zasebnosti. Zaradi visoke kredibilnosti, ki jo pripisujejo takim spletnim stranem, namreč pogosto brezpogojno dovolijo dostop do zelo zaupnih osebnih podatkov, je pokazala raziskava o uporabi medijev, ki jo je pred kratkim v Avstriji predstavila skupina Telekom Austria Group.

Občutek, da je lastna zasebnost manj ogrožena kot zasebnost drugih
Zanimiv je tudi rezultat raziskave, da imajo uporabniki na splošno občutek, da je njihova zasebnost manj ogrožena kot zasebnost drugih. Tretjina avstrijskih in slovenskih uporabnikov interneta ter polovica hrvaških namreč sploh ni zaskrbljenih glede morebitnih kršitev zasebnosti. Dve tretjini posameznikov, vključenih v raziskavo, pa skrbi možnost, da bi bile osebne vsebine vzete iz konteksta.

Platforme družabnih omrežij imajo po mnenju anketiranih - teh je bilo po 500 iz vsake države - možnost aktivirati ljudi za ali proti določenim vprašanjem, s tem pa pripeljati do političnih sprememb. Poleg tega naj bi imele pozitivne učinke na osebne odnose, še posebej v krogu prijateljev, so sporočili iz Simobila, ki posluje v okviru avstrijske telekomunikacijske skupine.

Velik pomen širokopasovnemu dostopu
Raziskava še ugotavlja, da avstrijski, slovenski in hrvaški uporabniki interneta dajejo velik pomen širokopasovnemu dostopu. Polovica uporabnikov v Avstriji se brez internetnega dostopa počuti "odrezana od zunanjega sveta", v Sloveniji se brez interneta počuti neprijetno dve tretjini uporabnikov, na Hrvaškem pa celo štiri petine.