Trije dizajni so delo družb Lockheed Martin, Northrop Grumman in Boeing. V zadnjih mesecih leta 2010 je vsaka izmed njih z Naso podpisala pogodbo za raziskavo in testiranje njihovih konceptov.
Iz Nase so sporočili, da mora vsak prototip leteti do 85 odstotkov zvočne hitrosti, pokrivati domet približno 11.260 kilometrov in je sposoben nositi med 25.000 in 50.000 kilogramov tovora, bodisi potniškega bodisi tovornega.
Preostanek leta 2011 bo tako vsaka izmed omenjenih družb raziskovala, testirala, simulirala in se poigravala z inovacijami in tehnologijami, da bi na koncu s svojim prototipom zmagala.
Po poročanju Huffington Posta naj bi bil Nasin cilj razviti linijo superletal, ki so večja, hitrejša, bolj tiha od aktualnih modelov in ki ob tem gorivo izgorevajo počasneje in čisteje.
In kakšna je dejansko verjetnost, da bomo videli te prototipe v zraku? "Glede na to, kako dolgo navadno traja, da se iz niča zasnuje letalo, in če vemo, za koliko tehničnimi 'hakeljci' je trpel revolucionarni Boeing 787 Dreamliner, so to vrste letal, ki jih te tri družbe verjetno ravno začenjajo zares oblikovati, tako da je 10, 14 let kar pravilna ocena obdobja, ki bo potrebno, da jih spravijo v nebo," so povedali poznavalci.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje