Google želi s Chromom pridobiti na svojo stran del uporabnikov trenutno vodilnih brskalnikov, Microsoftovega Internet Explorerja in Mozillinega Firefoxa. Foto: Reuters
Google želi s Chromom pridobiti na svojo stran del uporabnikov trenutno vodilnih brskalnikov, Microsoftovega Internet Explorerja in Mozillinega Firefoxa. Foto: Reuters

To po pojasnilih analitikov kaže na pomen, ki ga Google daje temu proizvodu, saj je bil do zdaj znan po tem, da je nekatere svoje izdelke imel v betarazličici tudi po več mesecev ali celo let.

Google želi s Chromom pridobiti na svojo stran del uporabnikov trenutno vodilnih brskalnikov, Microsoftovega Internet Explorerja in Mozillinega Firefoxa.

Chrome stabilnejši in hitrejši
V Googlu upajo, da bodo s pomočjo Chroma še lažje dostopali do z vidika spletnega oglaševanja pomembnih podatkov o preferencah spletnih uporabnikov in hkrati še povečali uporabo svojih spletnih storitev. V Chromu naj bi te namreč delovale bolj gladko in hitreje kot v brskalnikih drugih proizvajalcev.

Google je svoj brskalnik Chrome, ki je pred izhodom iz betarazličice po zagotovilih družbe doživel izboljšave z vidika stabilnosti, hitrosti in varnosti, predstavil 2. septembra letos in naj bi doslej po podatkih podjetja pridobil že več kot 10 milijonov dejavnih uporabnikov.

C. R.