Medijske hiše menijo, da Google nepošteno posreduje njihove vsebine. Foto: MMC RTV SLO
Medijske hiše menijo, da Google nepošteno posreduje njihove vsebine. Foto: MMC RTV SLO

Google je sporočil, da bo prilagodil First Click Free program in uporabnike spleta spodbudil k registraciji ali naročilu za novice petih prebranih člankih na dan. Ob kliku na morebiten šesti članek bodo po novem uporabniki preusmerjeni na obrazec za registracijo. Z omenjenim programom so lahko do zdaj medijske hiše preprečile dostop do svojih vsebin uporabnikom, ki niso njihovi naročniki.

Prvi je nasprotovanje brezplačnemu dostopu do vsebin drugih medijev prek storitve Google News izrazil medijski mogotec Rupert Murdoch, ki se je celo razmišljal o umiku vsebin iz Googlovega agregata in se dogovarjal o prenosu člankov na Microsoftov iskalnik Bing. Murdochovo medijsko podjetje News Corp že omejuje dostop do spletnih vsebin časopisa Wall Street Journal samo plačnikom in načrtuje podoben korak za britanski The Times in Sunday Times.

Za omejevanje dostopa do spletnih članov se ogrevajo tudi druge medijske hiše, ki se že dalj časa spoprijemajo z upadom prodaje svojih tiskanih izdaj, kar je še pospešila trenutna gospodarska kriza, ki je ogrozila tudi zaslužek od oglaševanja.