Avtobus bo tri tedne (do 10. januarja) na preizkušnji pri Ljubljanskem potniškem prometu (LPP), v tem času pa bodo opravili različne meritve, preverili količino izpustov in dejansko porabo goriva. Če bi bila poraba resnično 30 odstotkov nižja, kot je pri avtobusih, ki potnike prevažajo zdaj, bi se morebitna, več kot 250 tisoč evrov vredna investicija povrnila v desetih letih, je povedal Marko Kamnik iz sektorja Delavnice pri LPP-ju.
Direktorica LPP-ja Darja Krstič pa je dodala, da bodo preverjali tudi obremenitve avtobusa in hrup med vožnjo ter anketirali tako voznike kot potnike.
LPP trenutno preizkuša hibridni avtobus proizvajalca MAN, medtem ko je poleti preizkušal podoben avtobus belgijskega proizvajalca. Če bodo rezultati preizkusa ugodni, se v kratkem obeta javni razpis za dobavitelja hibridnih avtobusov.
Manov hibridni avtobus ima kombiniran dizel-elektropogon in shranjevalce električne energije, ki se ustvarja pri zaviranju, je povedal predstavnik MAN-a v Sloveniji Bogdan Gregorčič. To je prvo testiranje MAN-ovega avtobusa, saj serijska proizvodnja še ni v teku, začeli naj bi jo konec prihodnjega leta.
Od 12 do 20 let star vozni park LPP-ja
Povprečna starost LPP-jevega vozega parka je 12 let, kar pomeni, da bi morali vsako leto kupiti od 25 do 30 novih avtobusov, "da bi to starost zadržali". Kljub vsemu povprečna starost avtobusov močno presega starost voznih parkov po Evropi, ki znaša okoli sedem let. Kamnik ob tem dodaja, da ima LPP še vedno v lasti tudi avtobuse, starejše od 20 let.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje