Vzrok za vse manj potrpljenja pri čakanju na npr. prostega telefonskega operaterja, postrežbo in druge storitve, za katere "morate priti na vrsto" je tudi razširjenost uporabe spleta, saj smo se navadili, da so storitve "le klik" od izpolnitve, ugotavlja britanska raziskava.
Potrošniki smo se tako navadili na hitro dostopnost spletnih informacij, da se kar 70 odstotkov uporabnikov, v primeru, da se želena spletna stran ne odpre prej kot v minuti, začne jeziti. Mladi iz starostne skupine med 18 in 24 letom pa so pripravljeni čakati še manj. Le deset sekund.
Vse zdaj in takoj
V časih hitrega potrošništva bodo ljudje pobesneli po osmih minutah 38 sekundah čakanja na postrežbo v restavraciji, na prijatelja pa so pripravljeni čakati največ deset minut. Bodite previdni, če ste prejeli SMS ali elektronsko pošto. Pošiljatelj pričakuje odgovor v 13 minutah in 16 sekundah.
Študija še razkriva, da je generacija, ki je odrasla s spletom veliko manj potrpežljiva kot pa starejše generacije. 37 odstotkov sodelujočih je namreč dejalo, da so bili zaradi čakanja (na servis, storitev itd.) "prisiljeni" zamenjati nekatere servisne operaterje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje