Brskanje po spletnih vsebinah tudi Slovence zaposli bolj kot pa gledanje televizije, saj mu posvečamo vedno več časa. Foto: EPA
Brskanje po spletnih vsebinah tudi Slovence zaposli bolj kot pa gledanje televizije, saj mu posvečamo vedno več časa. Foto: EPA

Slovenci kar 39 odstotkov medijem namenjenega časa med tednom posvetijo internetnim vsebinam, kot so brskanje po spletu, prebiranje elektronske pošte in gledanje videonovic. Gledanju televizije Slovenci med tednom namenijo 17 odstotkov časa, medtem ko prebiranju dnevnih časopisov odmerijo le 9 odstotkov.

Tudi ob vikendih vodi internet
Ob koncih tedna se delež uporabnikov interneta le nekoliko zmanjša na račun gledanja televizije, saj mu uporabniki namenijo "samo" 36 odstotkov medijskega časa. Televizijo gledajo 23 odstotkov časa, sledi pa poslušanje radijskih postaj, gledanje DVD-jev in drugih videoformatov in branje časopisov ter revij.