Založniki želijo veliko bolje vnovčiti (finančne) priložnosti, ki jih ponuja IPad. Foto: EPA
Založniki želijo veliko bolje vnovčiti (finančne) priložnosti, ki jih ponuja IPad. Foto: EPA

Založniška industrija namreč vedno bolj spoznava lekcijo, ki so se jo že naučile glasbene založbe in hollywoodski studii – Apple res ponuja nove priložnosti s svojo tehnologijo, a cena za njih je visoka.
Založniki revij se pritožujejo, da je omejevanje prodaje revij na iPadih na le eno številko (z redkimi izjemami) onemogočilo založnikom, da bi povsem izkoristili nov in dobičkonosen poslovni model.


Založnikom gre mično v nos tudi, ker uporabniki na iPadu nimajo možnosti naročila na revije oziroma časopise, in je možno kupiti le posamezen izvod ne se pa naročiti več izvodov. To pomeni, da bi morali uporabniki, če želijo redno prejemati revijo, plačati veliko več kot znaša naročnina tiskanih izvodov.
Številne aplikacije stanejo skoraj toliko kot tiskana različica, kar je za uporabnike težko razumeti, saj je izdelava tiskane različice in njena distribucija veliko dražja.
Poleg omejevanja prodaje posameznih revij na iPadu Apple ni pripravljen deliti podatkov o uporabnikih, kar pomeni, da veliki založniki ne vedo nič o ljudeh, ki kupujejo njihove digitalne revije, poroča New York Times.

Založniki še zdaleč niso odpisali iPada, a nestrpno pričakujejo podobno tehnologijo od Googla, BlackBerryja in drugih, kar bi jim omogočilo več možnosti. Možnosti, ki so jim ušle z vzponom spleta.