Založniška industrija namreč vedno bolj spoznava lekcijo, ki so se jo že naučile glasbene založbe in hollywoodski studii – Apple res ponuja nove priložnosti s svojo tehnologijo, a cena za njih je visoka.
Založniki revij se pritožujejo, da je omejevanje prodaje revij na iPadih na le eno številko (z redkimi izjemami) onemogočilo založnikom, da bi povsem izkoristili nov in dobičkonosen poslovni model.
Založnikom gre mično v nos tudi, ker uporabniki na iPadu nimajo možnosti naročila na revije oziroma časopise, in je možno kupiti le posamezen izvod ne se pa naročiti več izvodov. To pomeni, da bi morali uporabniki, če želijo redno prejemati revijo, plačati veliko več kot znaša naročnina tiskanih izvodov.
Številne aplikacije stanejo skoraj toliko kot tiskana različica, kar je za uporabnike težko razumeti, saj je izdelava tiskane različice in njena distribucija veliko dražja.
Založniki še zdaleč niso odpisali iPada, a nestrpno pričakujejo podobno tehnologijo od Googla, BlackBerryja in drugih, kar bi jim omogočilo več možnosti. Možnosti, ki so jim ušle z vzponom spleta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje