Skupno podjetje bo v začetni fazi v dvotretjinski lasti družbe NEC, 17,3-odstotni lasti družbe Casio in 16,7-odstotni lasti Hitachija. Enote nameravajo združiti do aprila 2010 ter v skupno podjetje vložiti sveža sredstva. Po teh vložkih bo nato NEC imel 70,7-odstoten delež, Casio 20-odstoten, Hitachi pa 9,3-odstoten.
Z združenimi močmi bodo imeli drugi največji delež na japonskem trgu mobilnih telefonov, kar pomeni, da bodo pred Panasonicom, a za Sharpom. Do leta 2013 naj bi prodajo povečali na 12 milijonov mobilnikov na leto, od tega pet milijonov v tujini. NEC sicer trenutno proizvaja mobilnike za japonska operaterja NTT Docomo in Softbank, Casio in Hitachi pa skupaj za japonska operaterja KDDI in Softbank ter ameriško družbo Verizon Wireless in južnokorejsko LG Telecom.
Po pojasnilih podjetij je združitev neizogibna v času, ko se je domači trg med aktualno svetovno krizo skoraj prepolovil, prihodnost pa je nejasna. Večina Japoncev že ima mobilnik, zato se operaterji in proizvajalci telefonov soočajo z vse večjim izzivom, kako ob spremljajočih šibkih gospodarskih razmerah in krčenju prebivalstva povečati prihodke. Poleg tega na japonski trg vse bolj vdira tuja konkurenca, zlasti uspešen je ameriški Apple s svojimi iphoni.
Omenjena trojica želi s skupnimi močmi doseči tudi nekaj, kar si japonski proizvajalci mobilnikov že dolgo prizadevajo - doseči pomemben delež na tujih trgih. Japonski proizvajalci mobilnikov so namreč na tujih trgih doslej imeli le omejen uspeh. Eden od razlogov tiči v tem, da se je japonski trg mobilne telefonije razvijal nekoliko drugače kot drugod, zato so na Japonskem narejeni mobilniki oblikovani predvsem na podlagi želja oz. potreb japonskih uporabnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje