Produkti, namenjeni starejšim, so zasičili japonski trg. Foto: MMC RTV SLO
Produkti, namenjeni starejšim, so zasičili japonski trg. Foto: MMC RTV SLO

Do navala igrač oziroma naprav za odrasle, denimo pomočnikov za vadbo in plešočih robotov, prihaja zaradi vse večjega truda za zagotovitev dobrega zdravstvenega stanja v državi, kjer je petina prebivalstva stara 65 let ali več. Do leta 2055 pa naj bi se delež te starostne skupine po podatkih vlade povečal že na 40 odstotkov.

Zato se proizvajalci igrač vedno bolj osredotočajo na izdelavo igrač za odrasle, ki jim pomagajo pri telesni vadbi ali vsaj pri premagovanju samote, saj je zaradi staranja prebivalstva in manjšega števila otrok tudi enočlanskih gospodinjstev vse več.

Kot zanimivost, ki pove marsikaj o tem, kako budno država spremlja zdravstveno stanje prebivalcev, velja omeniti še zakon, ki so ga letos sprejeli na Japonskem: ta od podjetij in lokalnih oblasti zahteva, da zmerijo obseg pasu vsem zaposlenim, starim med 40 in 74 let. Če presežejo mejo, jih morajo spodbuditi k zmanjšanju teže, če pa jim to ne uspe, mora podjetje plačati kazen.