Vsak dan britanski televizijski gledalci pred zasloni v povprečju preživijo med dvema in tremi urami, a kar četrtino tega časa namenijo samo za brskanje po množici televizijskih kanalov, kaže študija, ki so jo naredili pri Microsoft Connected TV in v kateri je sodelovalo skoraj 2.000 gledalcev v Veliki Britaniji.
Čeprav gledalci tako veliko časa namenijo za brskanje po kanalih, pa jih skoraj tri četrtine še vedno pogreša kanale, ki bi jih radi gledali, a jih težko najdejo oziroma za to porabijo preveč časa.
Čeprav je na voljo več kot sto televizijskih kanalov, pa 41 odstotkov gledalcev vztraja pri svojih priljubljenih kanalih. Eden od treh sodelujočih v študiji gleda samo pet kanalov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje