MacWorld Expo je bil dolga desetletja eden izmed najpomembnejših dogodkov v računalniški industriji in običajno trenutek, na kateremu je družba iz Cupertina predstavljala najpomembnejše izdelke, kot so iPhone, iPod in prenosniki Macbook. Obenem bo zadnji, na katerem bo karizmatični direktor družbe Steve Jobs imel uvodni govor.
MacWorld Expo v zadnjih letih ni bil zgolj dogodek, temveč del spretno izvedene tržniške strategije, ki je zgodovinsko podjetje s področja osebnega računalništva po dolgih letih krize v osemdesetih in devetdesetih zopet popeljala med vodilne. Prav navdušenje nad izdelki, predstavljenimi na sejmih MacWorld Expo, je v zadnjih letih spodbudilo mrzlične nakupe navdušencev, kar se je pogosto kazalo v dolgih vrstah pred trgovinami Apple Store, tik po predstavitvah.
Apple se je za ta korak uradno odločil predvsem zato, ker so s svojo navzočnostjo na sejmu dosegli to, kar so želeli – razpoznavnost. Podjetje misli, da ima zdaj boljše, učinkovitejše in predvsem cenejše kanale, po katerih lahko naslovi kupce. Sam dogodek sicer nikoli ni bil organiziran pri družbi Apple, temveč pri specializirani družbi IDG World Expo, ki namerava konferenco vsaj za zdaj ohraniti tudi po odhodu najpomembneje stranke. Apple se je v zadnjih letih postopoma umikal iz podobnih dogodkov po vsem svetu, analitiki pa menijo, da je to tudi znak sprememb v načinu, kako bodo proizvajalci v prihodnje predstavljali nove izdelke. Časi velikih računalniških sejmov so, kot kaže, minili.
Novico je napisal uporabnik Vladimir Djurdjič
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje