Branje novic časnika Times in njegove nedeljske izdaje Sunday Times na spletu, stane en funt (1.21 evra) na dan oz. dva funta (2,42 evra) na teden za tiste, ki se bodo oz. so se že odločili za naročnino.
Prihodek od oglaševanja vse manjši
Do zdaj sta plačevanje spletnih izdaj svojih časnikov uvedla že Financial Times in Wall Street Journal, Times pa je prvi časnik, namenjen najširši javnosti, ki se je odločil za ta korak. Svojo namero je korporacija News International, v lasti medijskega magnata Ruperta Mudocha, sicer oznanila že pred meseci, saj so opazili, da se hitro zmanjšuje prihodek od oglaševanja.
Padec branosti in s tem posledično tudi oglaševalskega denarja je težava, s katero se v zadnjih letih srečujejo številni tiskani mediji povsod po svetu. A načini, s katerimi se poskušajo iz finančnih težav izvleči, so različni - britanski Guardian tako zagotavlja, da plačljivih spletnih člankov ne bo uvedel, pač pa bo poskušal prihodke nadomestiti predvsem s spletnimi oglasi in naročnino.
Obiska pada, a to je bilo pričakovano
V zadnjih nekaj tednih, odkar je Times od svojih bralcev zahteval registracijo pred branjem novic, je sicer branost portala začela padati in do zdaj padla za okoli 60 odstotkov, britanske analize branosti povzema BBC. A glede na to, da so pri Timesu pričakovali še večji padec, so z rezultatom lahko kar zadovoljni, še ugotavlja BBC.
Poznavalec tehnologij pri omenjenem mediju, Rory Cellan-Jones, je sicer prepričan, da uvajanje plačljivih člankov na spletu Timesu ne bo preveč škodilo: "Četudi (Times, op. a.) obdrži le pet odstotkov starega spletnega občinstva - to pomeni milijon bralcev - bodo pokali zamaški šampanjcev."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje