Medijske hiše so zato ustanovile skupno družbo NewsRight, ki bo "zasledovala" nedovoljeno kopiranje medijskih prispevkov in njihovo objavljanje. Izvirni članki bodo vsebovali skrite kode, preko katerih se bodo v posebnem registru zbirale informacije o tem, kdo (oz. kje) objavlja članke in ali je objavljen članek prekopiran.
Novoustanovljena družba bo kodo "skrila" v vse objave sodelujočih v projektu, kar v tem trenutku pomeni 841 spletnih strani časopisov in drugih novičarskih medijev.
V vrhu novoustanovljene družbe, ki jo vodi nekdanji prvi mož ABC-ja David Westin, sicer zatrjujejo, da mediji, ki sodelujejo v družbi, še vedno verjamejo v pomembnost "širjenja novic", a izpostavljajo pomen izvirnosti prispevkov in s tem kredibilnosti vira, iz katerega prihaja.
Ciljna skupina projekta sicer niso toliko drugi mediji, ampak različne spletne strani, ki s kopiranjem celotnih objav širijo svojo ponudbo. S prodajanjem licenc za objavo novic bodo "spletnim podjetjem omogočili dostop do kakovostnega novinarstva," je cilje družbe pojasnil Westin in dodal, da bo skrb, ali je spletna družba z objavo prestopila mejo legalnega, tako odpadla.
Novičarskim spletnim stranem, ki se "potrudijo" in medijsko zgodbo povzamejo, in ne le prekopirajo, še ni treba skrbeti. Te bo NewsRight "za zdaj" pustil pri miru.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje