Gre za 19 kilometrov dolgo cestno in železniško konstrukcijo, ki velja za enega največjih tovrstnih projektov na stari celini in ki bo s štiripasovno avtocesto in dvotirno železnico povezal nemško mesto Puttgarden ter danski Roedbyhavn, kakšnih 150 kilometrov južno od Köbenhavna.
Sporazum mora v prihodnjih tednih oziroma mesecih ratificirati še Nemčija, vendar naj bi to bila le še za formalnost. Državi sta sicer sporazum o gradnji mostu podpisali decembra lani.
Pot skrajšana za dve uri
Danski prometni minister Lars Barfoed je odločitev parlamenta označil kot zgodovinsko in poudaril, da bo načrtovana cestna in železniška pridobitev pot od danske prestolnice do Hamburga v Nemčiji skrajšala za več kot 150 kilometrov. Omenjeno pot je z osebnim avtomobilom trenutno moč prevoziti v petih urah, most med državama pa naj bi jo skrajšal na manj kot tri ure.
Najglasnejši kritiki načrtovane gradnje so predvsem okoljevarstveniki, ki trdijo, da bo promet čez ožino Fehmarn povečal onesnaženje okolja, poleg tega pa se pojavljajo tudi ugibanja, da bi bil zaradi izgradnje mostu v prihodnje ogrožen turizem na nemškem otoku Fehmarn.
K. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje